NOVINKY

arr3Nářadí MilwaukeeVážení zákazníci, nově u nás a na e-shopu můžete zakoupit nářadí Milwaukee a AEG     ... arr3Získání certifikátuNově nyní naše firma získala certifikát o prověřené společnosti....

KONTAKTY

Trio ložiska spol. s r.o.
Karolíny Světlé 2780/1
České Budějovice 37004
tel: 387 203 418
fax: 387 203 935
napište nám
objednavky@trioloziska.cz
MOBIL:725 825 542

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 174 Kč
do košíku:
naše cena 1 390 Kč
do košíku:

» Ložiska
Kuželíková ložiska

 

Kuželíková ložiska

SKF vyrábí kuželíková ložiska ve velkém počtu provedení a velikostí, které nacházejí uplatnění v mnoha uloženích. Tato ložiska lze rozdělit do následujících skupin

jednořadá kuželíková ložiska
párovaná jednořadá kuželíková ložiska
dvouřadá kuželíková ložiska  a
čtyřřadá kuželíková ložiska

Podrobnější informace o těchto ložiscích naleznete pod příslušnými nadpisy ve čtyřech samostatných kapitolách.

SKF rovněž vyrábí správně předepjaté ložiskové jednotky s kuželíkovými ložisky s těsněním a s náplní plastického maziva, jako např.

ložiskové jednotky pro kola osobních automobilů
ložiskové jednotky pro kola nákladních automobilů a
ložiskové jednotky s kuželíkovými ložisky  pro kolejová vozidla.

Konstrukční vlastnosti
Kuželíková ložiska mají kuželové oběžné dráhy na vnitřních a vnějších kroužcích, mezi nimiž jsou umístěny kuželíky. Prodloužené površky oběžných drah se protínají v jediném bodě na ose ložiska. Konstrukce kuželíkových ložisek je zvláště vhodná pro přenášení kombinovaného (radiálního a axiálního) zatížení. Axiální únosnost ložisek závisí především na stykovém úhlu ? ; čím je úhel ? větší, tím větší je axiální únosnost . Velikost úhlu je vyjádřena výpočtovým součinitelem e. Čím je hodnota e větší, tím větší je stykový úhel a tím je ložisko vhodnější pro přenášení axiálních zatížení.

Kuželíková ložiska jsou většinou rozebíratelná, tzn. vnitřní polocelek, který tvoří vnitřní kroužek s klecí a kuželíky, se může montovat zvlášť, stejně jako vnější kroužek.

Kuželíková ložiska SKF se vyznačují logaritmickým stykovým profilem, který zajišťuje optimální rozložení napětí v místě styků kuželíku a oběžné dráhy. Zvláštní konstrukce povrchu kluzných ploch vodicí příruby a velkého čela kuželíku podporuje vytváření mazivového filmu v místě styků čel kuželíku a vodicí příruby. Toto konstrukční zlepšení přispělo ke zvýšení provozní spolehlivosti a omezilo negativní vlivy nesouososti

 Katalog ZDE